Wat is een “Social Business” en hoe kunt u een sociaal opererende organisatie worden?

Wat is een “Social Business” en hoe kunt u een sociaal opererende organisatie worden?

24-08-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De wereld wordt uitgerust met steeds meer technologie, is onderling sterker verbonden en is intelligenter dan voorheen. Het gebruik van sociale media en –tools onder bevolking neemt alsmaar toe, waardoor het voor bedrijven onvermijdelijk is dat zij te maken krijgen met het gebruik van sociale toepassingen onder klanten, werknemers en andere stakeholders. Speelt u hier als organisatie niet op in, dan is de kans groot dat u voorbij wordt gestreefd door concurrenten.

Deze whitepaper bespreekt wat een social business is, wat het inhoudt om een social-minded organisatie te zijn, welke voordelen er kleven aan een dergelijke bedrijfscultuur en welke eerste stappen u kunt zetten op de weg naar de integratie van social in de gehele organisatie. Ontdek hoe de integratie van social kan leiden tot uitgediepte klantrelaties, meer operationele efficiency en innovatie op het gebied van producten en service.
Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]