Advanced analytics voor Big Data: “must-have” of “nice to have”?

Advanced analytics voor Big Data: “must-have” of “nice to have”?

28-08-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De laatste tien jaar hebben gezorgd voor enorme veranderingen en uitdagingen voor bedrijven. CEO’s jongleren continu met business modellen, strategieën en technologie om hun organisaties voorop te laten lopen. De straf voor slechte besluitvorming is gigantisch. Hierdoor werken vindingrijke bedrijven aan mogelijkheden om grote hoeveelheden data te beheersen en advanced analytics toe te passen, waarmee zij goede beslissingen kunnen maken en de juiste koers kunnen varen.

Onderzoek door het International Institute for Analytics laat zien dat advanced analytics – gedefinieerd als predictive analytics en prescriptive analytics in plaats van het simpele rapporteren – door steeds meer organisaties wordt toegepast. Zij proberen hiermee een concurrentievoordeel te behalen in de markten waar zij opereren.

Dit rapport laat zien dat advanced analytics een buigpunt heeft bereikt als het gaat om de adoptie door middelgrote en grote bedrijven die vooruitstrevend opereren binnen hun vakgebied en de concurrentie te slim af willen zijn. Het onderzoek onthult kansen voor iedere organisatie om met de implementatie van advanced analytics zijn bedrijfsresultaten te verbeteren en betere producten en ervaringen voor klanten te creëren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]