Verzekeraars in 5 stappen naar snellere productinnovatie via digitale kanalen

Verzekeraars in 5 stappen naar snellere productinnovatie via digitale kanalen

07-09-2015ENE-book
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Eén van de grootste groeikansen voor verzekeraars is de introductie van nieuwe innovatieve producten via digitale kanalen. Met de juiste aanpak kan productinnovatie leiden tot meer winstgevende klantsegmenten, een toename in premievolumes en de uitbreiding van distributiekanalen. Maar verandering is niet zomaar gerealiseerd, vooral bij verzekeraars die diepgeworteld zitten in hun traditionele werkwijze. Dit e-book legt uit hoe verzekeraars deze enorme kans kunnen verzilveren en enorme veranderingen kunnen doorvoeren in hun organisatie, die zullen leiden tot meer winstgevendheid.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Applicatie ontwikkeling | BPM | Mendix
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]