Verzekeraars opgelet: verbeter de relatie met uw klant in 5 stappen

Verzekeraars opgelet: verbeter de relatie met uw klant in 5 stappen

24-09-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De klant van nu waar je als verzekeraar mee te maken krijgt is anders: ze zijn digitaal zeer goed onderlegd en verwachten meer van je diensten en ondersteuning dan wat voorheen als gebruikelijk werd beschouwd. Ze willen snel toegang tot informatie en zijn vooral van het snelle schakelen wanneer het hen uitkomt. Dit betekent dat als je hier juist op wilt inspelen, je een aantal aanpassingen dient te maken in de bedrijfsvoering.

Deze whitepaper toont de uitdagingen en bestaande obstakels waar verzekeraars mee te maken krijgen. Daarnaast biedt het 5 stappen waarmee verzekeraars het ontwikkelen van portalen als effectief hulmiddel sneller kunnen accelereren en uiteindelijk implementeren.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Mendix | CRM | Verzekeraar | Informatiemanagement
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]