Advanced analytics: de juiste tool voor waardevolle inzichten uit multi-channel marketing data

Advanced analytics: de juiste tool voor waardevolle inzichten uit multi-channel marketing data

20-10-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

In toenemende mate hangt het succes van uw merk samen met uw vermogen om data, afkomstig uit online klantgedrag, te vertalen naar klantinzichten. Wanneer u gedetailleerde informatie van het web en andere bronnen kunt verzamelen, het daarna analyseert om inzichten in bepaalde klanten en segmenten te genereren en vervolgens snel handelt op basis van deze inzichten, kunt u enorme concurrentievoordelen behalen.

Maar het verkrijgen van deze inzichten vereist een heldere gedachtegang over data, evenals krachtige analysetools die meer bieden dan alleen de standaard rapportages en KPI’s.

Deze whitepaper onderzoekt de rol van geavanceerde analysetools in het leren begrijpen van herkennen van klantgedrag, het verhogen van de effectiviteit van uw marketinginitiatieven en het optimaliseren van strategieën en tactieken waarmee u het bedrijfsresultaat maximaliseert.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]