Mobile engagement strategie: hoe om te gaan met de mobiele consument?

Mobile engagement strategie: hoe om te gaan met de mobiele consument?

20-10-2015ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het is moeilijk om de verleidingen van mobile en zijn rol in het dagelijks leven van de consument te negeren. Mobile is zowel krachtig als direct, met apps die voor vrijwel elke denkbare functionaliteit kunnen worden gebruikt. En met alleen al 257 miljoen gebruikers van een mobiele telefoon in de USA, staat er een aanzienlijke inkomsten-pot op het spel.
 
Nu consumenten steeds mobieler worden is het voor bedrijven dus zaak om in te spelen op deze ontwikkeling, zodat zij in contact kunnen komen én blijven met deze mobiele consumenten.

Echter, volgens een onderzoek door de Northwestern’s Kellogg School of Management en SAS, is de meerderheid van de onderzochte bedrijven (nog) niet in staat zijn om te voldoen aan de verwachtingen rondom mobile bij consumenten.

Dit rapport vertelt u meer over het opnderzoek en de uitdagingen die inherent zijn aan mobile en de enorme kansen die op dit vlak in het verschiet liggen.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]