Optimale bereikbaarheid voor het MKB door een online telefooncentrale

Optimale bereikbaarheid voor het MKB door een online telefooncentrale

27-10-2015NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Voor welke werknemers uw klanten ook bellen, iedereen wordt direct geholpen. Daarvoor hoeven de betreffende werknemers niet bij hun vaste telefoon te zitten. Mobiel zijn ze net zo goed bereikbaar. En als deze werknemers even geen tijd hebben, zijn er altijd andere werknemers die snel aan de lijn kunnen komen.

Bovenstaande situatie lijkt voor veel kleine organisaties onrealistisch, terwijl goede bereikbaarheid een belangrijke rol inneemt. Een klant die een ingesprektoon krijgt, raakt geïrriteerd of haakt af. En medewerkers die steeds elkaars voicemail krijgen, kosten geld.

Download deze whitepaper en deze optimale bereikbaarheid wordt ook voor u werkelijkheid.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]