Praktijkvoorbeeld van hoe een OEM Visual Analytics integreert en aanbiedt aan haar klanten

Praktijkvoorbeeld van hoe een OEM Visual Analytics integreert en aanbiedt aan haar klanten

22-12-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

De Omega Group, opgericht met de missie om geografisch-gebaseerde data te bieden aan haar klanten, proefde bij veel publieke veiligheidsinstanties de dringende behoefte om hun geografisch-gebaseerde (GIS) data vanuit verschillende bronnen zelf te kunnen combineren, analyseren en visualiseren. Daarvoor moest de Omega Group in staat zijn snel applicaties te kunnen ontwikkelen om deze functionaliteit aan te kunnen bieden. Maar hoe?

Na het evalueren van oplossingen van verschillende leveranciers, groot en klein, werd de Omega Group uiteindelijk OEM partner van Qlik. Deze case study laat zien hoe het relatief kleine ontwikkelingsteam van Omega de applicaties in minder dan 6 maanden op de markt heeft kunnen brengen dankzij het integreren van de data management en –analytics oplossing van Qlik, genaamd QlikView.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]