De zes belangrijkste aandachtspunten bij het invoeren van Skype for Business

De zes belangrijkste aandachtspunten bij het invoeren van Skype for Business

03-02-2016NLChecklist
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het Nieuwe Werken optimaal ondersteunen? Gebruikers eisen op iedere plek met een internetaansluiting te kunnen werken en willen gemakkelijk bereikbaar zijn.

In het voorjaar van 2015 doopte Microsoft zijn communicatieplatform Lync om tot Skype for Business. Dit platform biedt een breed scala aan samenwerkings- en communicatiemogelijkheden. Naast veelgebruikte functionaliteit als Voice over IP biedt Skype for Business onder meer video- en audio-conferencing, application sharing, presence (locatie- en beschikbaarheidsinformatie) en chat.

Met Skype for Business is prima in te spelen op het nieuwe werken en door de naadloze integratie met de Office-producten van Microsoft is ook heel efficiënt te werken. Dat is een van de redenen waarom veel bedrijven Skype for Business omarmen. Waar moeten bedrijven op letten als ze met dit platform aan de slag willen? In dit artikel staan de zes belangrijkste aandachtspunten op een rij.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]