Legacy IT Service Management systemen laten bedrijven in de steek

Legacy IT Service Management systemen laten bedrijven in de steek

19-02-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Trends als digitalisatie veranderen de manier waarop IT wordt gebruikt, beheerd en opgeleverd. Dergelijke trends bieden geweldige kansen, maar alleen voor de bedrijven die bereid zijn om in het diepe te springen. Volgens een recent onderzoek van Gartner “is digitalisatie niet langer een sideshow, maar is het verhuisd naar het middelpunt van het podium en verandert het gehele landschap als gevolg hiervan”.

Het is nu aan de bedrijven om te bepalen welke stap zij gaan zetten en welke rol de IT-afdeling zal gaan spelen. Sommige bedrijven, die de intentie hebben om zich te differentiëren van de concurrentie, zien hun ITSM systemen als een tool om hun service delivery te versnellen en oplossingen te bieden waarmee zij de groeiende millennial workforce kunnen uitrusten.

Uiteraard roept dit de vraag op: zijn legacy ITSM systemen, vooral de verouderde on-premise oplossingen, in staat om deze taak uit te voeren? Deze whitepaper werpt een blik op de hedendaagse technologische uitdagingen en verwachtingen van werknemers en laat zien hoe legacy ITSM systemen een remmend effect hebben op het vermogen van IT-afdelingen om gelijke tred te houden met deze uitdagingen en verwachtingen. Sterker nog, bedrijven moeten oppassen dat zij niet achterop raken!
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]