Noise Management: wat is er nodig om te horen en gehoord te worden op open werkplekken?

Noise Management: wat is er nodig om te horen en gehoord te worden op open werkplekken?

03-03-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Open werkomgevingen zijn ingericht om samenwerking te bevorderen. Maar langzamerhand beginnen dergelijke werkvloeren een grote zorg te worden van het kantoorpersoneel dat er gebruik van maakt. Zij hebben namelijk veel moeite om zich te concentreren vanwege de enorme geluidsproductie. Flexibele werkstijlen vereisen kwalitatieve voice- en video collaboration, waarbij gebruik wordt gemaakt van desktop applicaties, smartphones en softphones.

Mobiele werkers hebben tools nodig om effectief te connecten met klanten en professioneel over te komen. Werknemers maken in toenemende mate gebruik van conference calls, maar één deelnemer die zich begeeft in een lawaaierige omgeving verstoort een ieders vermogen om zichzelf verstaanbaar te maken of andere deelnemers goed te horen.

Deze whitepaper legt uit hoe geavanceerde audio-technologie en communicatie best practices bedrijven kunnen helpen in hun strijd tegen overdadig geluid op de werkvloer. Hierdoor wordt zowel de interne- als externe samenwerking gestimuleerd en vergroten zij de productiviteit van hun workforce.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]