Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn

Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn

08-03-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Helpdesk eigenaren streven ernaar om excellente ondersteuning te bieden aan hun klanten. Maar het is lastig om dat te bewerkstelligen wanneer helpdesk software u niet de controle geeft over binnenkomende verzoeken en u niet ondersteunt bij het meten van serviceverlening. Het resultaat is een systeem dat te rigide is en helpdesk managers niet in staat stelt om snel en adequaat in te spelen op veranderende behoeften in de markt.

Deze blueprint zet uw helpdesk om in een afdeling waar u, als helpdesk manager, en uw bedrijf trots op kunnen zijn. Leer hoe u uw klanten kunt verrassen, een voorspelbare gebruikerservaring kunt creëren en hoe u een agile werkomgeving creëert waardoor uw helpdesk veel eenvoudiger kan inspelen op verschillende businessbehoeften.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]