Vooruitstrevende klantsegmentatie mogelijk in nieuwe webshop

Vooruitstrevende klantsegmentatie mogelijk in nieuwe webshop

29-03-2016NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

De Duitse groothandelaar Wilhelm Koch GmbH wilde zijn klanten beter van dienst zijn en tegelijkertijd de omzet vanuit online bestellingen verhogen. Hiervoor moest de verouderde en niet langer bijgewerkte webshop hoognodig worden vernieuwd. TIMETOACT Group adviseerde een nieuwe web-strategie op te zetten en gebruik te maken van IBM WebSphere Commerce en IBM Digital Analytics. De full service-partner hielp bovendien met het bouwen van de geheel nieuwe online B2B-shop die gericht is op klantsegmentatie en een slimme customer journey.

Met de hulp van TIMETOACT Group heeft Wilhelm Koch een webshop die inspeelt op de wensen en behoeften van de klant. En het resultaat mag er wezen; het blijkt een groot succes bij de klanten. Is uw webshop ook verouderd? En heeft u ook al nagedacht over klantsegmentatie binnen uw e-commerce-omgeving, maar weet u niet hoe u dit kunt bewerkstelligen? Lees dan deze case study.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Webdevelopment | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]