Welke IT Service Support Management tools komen het beste uit Gartner’s test?

Welke IT Service Support Management tools komen het beste uit Gartner’s test?

07-04-2016ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

IT Service Support Management (ITSSM) tools zijn essentieel voor het beheren van de levering van IT-diensten en stellen I&O managers in staat om betere ondersteuning te geven aan hun productie-omgevingen en –staf. ITSSM tools automatiseren de taken en workflows die verband houden met het beheer en de levering van kwalitatieve IT-diensten aan klanten.

Ieder jaar beoordeelt Gartner de levensvatbaarheid en concurrentiekracht van ITSSM leveranciers. Dit rapport helpt gebruikers te bepalen welke oplossingen het beste bij hun behoeften passen, gebaseerd op de capaciteiten van de tools, de mate waarin de tool geïntegreerd kan worden met IT Operations Management-oplossingen en meer dan een dozijn aan andere factoren.

Registratie vereist
Relevante artikelen
ServiceNow Nederland | ISM | Service Desk
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]