TUI België houdt websites stabiel om een dagomzet van 1 miljoen te kunnen verwerken dankzij application monitoring en UEM

TUI België houdt websites stabiel om een dagomzet van 1 miljoen te kunnen verwerken dankzij application monitoring en UEM

13-04-2016NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

De beschikbaarheid en snelheid van de websites en het reserveringssysteem zijn cruciaal voor de omzet, klantentrouw en reputatie van touroperator TUI België. Zij kampten soms met problemen rondom boekingen van vluchten of reizen, zonder dat het IT-team wist wat de oorzaak was.

Door het implementeren van digital performance-software van Dynatrace kan TUI België nu via zijn websites, callcenter en reisbureaus ononderbroken en probleemloos vluchten en reizen verkopen. Dankzij de combinatie van Application Monitoring en User Experience Management ziet de IT-afdeling onmiddellijk of er problemen zullen komen met de websites en het achterliggende reserveringssysteem. Dynatrace toont dan meteen de oorzaak, zodat het vlug opgelost kan worden.

Het Hoofd IT delivery van TUI legt in deze case study uit hoe zij met de implementatie van digital performance-software te allen tijde inzicht hebben in de werking van hun websites en applicaties en nieuwe functies zonder problemen kunnen releasen.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]