Cloud PBX in Office 365: De ‘cloud nine’ van bedrijfstelefonie?

Cloud PBX in Office 365: De ‘cloud nine’ van bedrijfstelefonie?

21-04-2016NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

De cloud is niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Het is dan ook niet langer een trend dat medewerkers altijd en overal efficiënt kunnen samenwerken, het is de realiteit. Met Skype for Business is de integratie van communicatiemiddelen in de werkplek al tot een hoog niveau gestegen, maar Microsoft zet nu nog een stap verder.

Eind 2015 is het bedrijf begonnen met de uitrol van wat zij Cloud PBX noemt. Enterprise Voice-functionaliteiten worden beschikbaar in Microsoft Office 365. Skype for Business Online krijgt hiervoor drie nieuwe services: Enterprise Voice, audio conferencing en PSTN-connectiviteit. Maar wat houden deze veranderingen in voor de markt van VoIP en Universal Communications? En nog belangrijker: wat moet u als klant weten over telefonie uit de cloud?

In dit document geven we u inzicht in wat Microsoft precies heeft aangekondigd, welke Skype for Business- en telefonie-features er beschikbaar zijn en worden in de cloud, welke voor- en nadelen Cloud PBX heeft en tot slot krijgt u tips voor de migratie van voice naar de cloud.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]