Klantparticipatie in de kennisbank voor een betere klantenservice

Klantparticipatie in de kennisbank voor een betere klantenservice

31-05-2016NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Excellente dienstverlening vereist een veerkrachtige organisatie, die continu beschikt over actuele informatie om direct in te spelen op de veranderende klantbehoefte. Kennismanagement zorgt voor die actualisatie. Brengt kennis in beweging. Maakt kennis vergaren en informatiebeheer, ter ondersteuning van klant en medewerker, eenvoudig, zonder extra inspanning of structureren. Zo kan iedereen participeren, kennis delen en vinden wat hij wil weten.

Dat geeft de ruimte om de klantbehoefte centraal te stellen. Te draaien naar een vraag-gedreven dienstverlening, waarin ook de klant participeert in de kennisbank, de kennisontwikkeling en de informatiekwaliteit. Die participatie verhoogt de relevantie en actualiteit van de kennisbank, met een excellente (self)service als gevolg, waardoor de kosten omlaag gaan en tevredenheid omhoog.

Een klant gedreven methodiek waarmee uw organisatie continu kan inspelen op de actuele klantbehoefte en de zelfredzaam toeneemt. In dit “white paper” leggen we uit hoe dat werkt.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]