IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie

IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie

06-07-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

We leven in het tijdperk van digitale transformatie. Alles binnen een organisatie is tegenwoordig ‘software-defined’ of mobile-first en technologische innovaties en veranderingen volgen elkaar in rap tempo op. Hierdoor wordt al heel snel voorbij gegaan aan de grondbeginselen van IT, namelijk het tackelen van organisatorische uitdagingen middels technologie zodat operationele excellence kan worden gewaarborgd. En dat tackelen van die uitdagingen is met name gebaseerd op de principes van IT Service Management.

Hoe beter uw Service Management processen zijn ingericht, hoe meer klanttevredenheid, operational excellence en IT agility u kunt bewerkstelligen. Kortom, hoe beter u kunt omgaan met de gevolgen van digitale transformatie. In deze e-guide wordt onderzocht waarom een IT Service Management (ITSM) strategie zo belangrijk is voor het digitaal transformeren van uw organisatie.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]