Optimaal klantcontact: acht redenen om meer te halen uit Skype for Business

Optimaal klantcontact: acht redenen om meer te halen uit Skype for Business

20-07-2016NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Lange wachttijden in het contactcenter, eindeloos doorverbinden, niet nakomen van gemaakte afspraken. Veel organisaties worstelen met de vraag: hoe kunnen we er écht zijn voor onze klanten?

Het optimaal benutten van de mogelijkheden van universal communications biedt organisaties van iedere grootte de mogelijkheid om zowel de in- als externe communicatie grondig te verbeteren. Met een additionele klantcontactapplicatie bijvoorbeeld bouw je Skype for Business uit tot een volledige en eenvoudige tool voor customer care. Zo krijgt uw klantcontact ook het karakter van een persoonlijke ontmoeting.

In deze whitepaper worden 8 reden uiteengezet waarom het voor organisaties evident is om te investeren in een  klantcontactapplicatie voor Skype for Business.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]