Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint

Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint

03-08-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Bij een servicedesk is geen dag het zelfde, telefoon gaat, e-mail komt binnen, het management wacht op rapporten en gebruikers worden ontevreden. Er blijft werk liggen en ondertussen is er geen inzicht in alle inkomende en uitgaande gegevens en knelpunten. Kortom: er wordt niet efficiënt gewerkt.

Het is tijd om de eerste stap te zetten om uw servicedesk onder controle te krijgen. Om te beginnen moet u zich afvragen:

  • Behandeld u de incidenten voornamelijk met e-mail en telefoon? - Heeft u een groeiende lijst van verouderde incidenten?
  • Denk u er over na om de basis ITIL standaarden te implementeren?
  • Wilt u meer inzicht over wat er gebeurd binnen uw service verlenende organisatie?

Op deze en meer vragen geven wij een antwoord en bieden we een duidelijke oplossing in deze whitepaper. Download nu deze zeer complete IT Service Management Blueprint!

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]