Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

03-08-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klanten en gebruikers verwachten dat IT steeds sneller en goedkoper wordt. Om aan deze vraag te voldoen moeten CIOs hun afdelingen en werkwijze ingrijpend transformeren, Top-down en Bottom up, terwijl de geleverde service hetzelfde of zelfs beter moet zijn. En effectieve adoptie van nieuwe technologie geeft uw organisatie een voorsprong, of uw concurrent. Disrupt or be disrupted.

Ondanks vooruitgang is traditioneel IT service management (ITSM) support niet geschikt voor een alsmaar snellere en disruptievere digitaliserende omgeving. In deze e-gids zult u ontdekken waarom een nieuwe benadering van ITSM is niet alleen nodig is om concurrerend te blijven - het is van essentieel belang voor het voortbestaan van bedrijven. Lees nu hoe SABRE (Semi-automated Business Research Environment) technologie ITSM support herdefinieert.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]