De kansen en noodzaak van performance data analyses voor It service providers

De kansen en noodzaak van performance data analyses voor It service providers

26-08-2016ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De IT-business is niet zoals het vroeger was. Klanten ondervragen over hun ervaringen en deze informatie te verzamelen om de dienstverlening te verbeteren is de hype voorbij - het is absolute noodzaak. Bedrijven verwachten van hun IT-dienstverleners, resellers en MSP’s dat zij in staat zijn om, naast het leveren van diensten en oplossingen, trends te onderzoeken, downtime en andere bedreigingen voor de productiviteit te voorkomen en dus meer waarde te leveren door middel van solide en proactieve dienst.

Maar als deze verwachting zo dominant aanwezig is, dan rijst e vraag hoeveel service providers daadwerkelijk in staat deze standaard te realiseren en wat dat oplevert?

In dit onderzoeksrapport wordt er gekeken naar een aantal ITSM bedrijven die historische IT performance data van klanten verzamelen en of zij al dan niet profiteren van die gegevens om hun dienstverlening te verbeteren.
Registratie vereist
Relevante artikelen
ISM | Datamanagement | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]