10 stappen voor het identificeren van KPI's

10 stappen voor het identificeren van KPI's

09-09-2016ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Iedere organisatie zit op een berg van digitale informatie, maar hoe kan hier het beste mee omgegaan worden en hoe weet de organisatie welke informatie specifiek van belang is?

Om te beginnen moeten de verschillende informatiebronnen geïdentificeerd en geprioriteerd worden naar welke de meest waardevolle informatie opleveren. Informatie –mits juist gebruikt- zorgen voor onder andere een verbetering in productiviteit, concurrentievoordeel en klanttevredenheid.

Deze informatiebronnen, ook wel kritieke prestatie-indicatoren (KPI’s) genoemd, meten hoe goed of slecht het met een organisaties gaat en maken inzichtelijk wat de impact van gemaakte veranderingen zijn. KPI’s verschillen uiteraard per bedrijf, echter zijn er een aantal constante factoren die houvast bieden aan wat KPI’s voor een organisatie zijn.

Deze whitepaper laat zien in welke 10 stappen u de KPI’s binnen uw organisatie kan identificeren.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]