De zes succesfactoren van data science

De zes succesfactoren van data science

14-09-2016NLE-book
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Succesvolle organisaties beseffen dat data van onschatbare waarde is. Door op een slimme manier met data om te gaan kan een bedrijf betere beslissingen nemen, de efficiëntie vergroten, risico’s vermijden, betere service leveren en de kwaliteit van producten of diensten verbeteren. Het kan organisaties helpen om nieuwe inzichten te halen uit de data die dagelijks beschikbaar is.

Uit onderzoek blijkt dat ruim 30% van alle organisaties actief bezig is met het managen van data en het uitvoeren van advanced analytics. Toch blijven de meeste bedrijven steken bij enkel het verzamelen van data en zijn ze niet succesvol in het analyseren en interpreteren hiervan.

Deze whitepaper laat zien hoe de verzamelde data omgezet kan worden naar nieuwe inzichten waarmee u zich kan onderscheiden van de concurrentie.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]