Het proces naar optimale klantcommunicatie in 3 stappen

Het proces naar optimale klantcommunicatie in 3 stappen

05-10-2016NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klanten gebruiken steeds meer (nieuwe) kanalen om te communiceren met bedrijven. Op elk kanaal willen zij dezelfde mate van service ervaren en herkend worden als persoon. Voor organisaties is deze ontwikkeling een grote uitdaging. Met een klantcontacttoepassing voor Skype for Business kan een organisatie alle klantcontactinformatie structureren en eenvoudig en overzichtelijk ontsluiten naar medewerkers. De oplossing biedt allerlei functionaliteiten die klantcontact naar een hoger niveau brengen, zoals, intelligent routeren, recording en rapportages.

Lees in deze whitepaper hoe je in 3 stappen de slag maakt richting optimale klantenservice.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Universal Communications
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]