Centraal Facility Management Informatiesysteem geimplementeerd bij het UWV

04-09-2008NLBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
UWV had in 2004 een netwerk van kantoren verdeeld over 145 locaties in het land. UWV wilde omstreeks 2006 gehuisvest zijn in nog slecht 17 regiolocaties, 1 hoofdkantoor en 10 frontoffice locaties. Het onderdeel Facilitair & Inkoop (F&I) wilde werken aan de beheersing van alle facilitaire processen en bijbehorende inkoopprocessen. Om die reden zijn er in 2004 op 18 plaatsen in het land facilitaire servicepunten ingericht. Voor de ondersteuning van deze servicepunten en voor de inzage in processen, procesgang en het verkrijgen van informatie voor de facilitaire managers, wilde F&I op deze 18 locaties de beschikking krijgen over een centraal facility management informatiesysteem. In deze business case kunt u meer lezen over de oplossing waar het UWV uiteindelijk voor gekozen heeft.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]