TBI Direct verwerkt servicemeldingen voor 15.000 klanten in hun shared service center

NLInterview
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
TBI Direct is sinds februari 2007 het Shared Service Center van TBI Techniek en fungeert als centrale meldkamer voor alle (storings)meldingen. Deze meldkamer is een initiatief van drie TBI Techniek bedrijven welke aandeelhouder zijn nl.: Croon, HVL en Wolter & Dros. TBI Direct verwerkt alle binnenkomende meldingen met Planon en volgt hierbij een zeer eigenzinnige en unieke aanpak. We praten hierover met René Verhaal, die de dagelijkse leiding van TBI Direct verzorgt, Gerard Lokhorst, verantwoordelijk voor de implementatie van Planon en Martin van der Graaf, directeur TBI Direct.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]