FMIS verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening

FMIS verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening

26-08-2011NLReference Case
Voor veel organisaties behoren facilitaire processen niet tot de core business. Voor ROI groep vormt Facility- en Fleetmanagement juist wel het primair proces. Een FMIS biedt daarbij duidelijke toegevoegde waarde. Klanten profiteren van effectieve processen en transparante afhandeling van aanvragen. ROI groep kan met het FMIS de kwaliteit van dienstverlening verder verhogen. Lees in dit praktijk voorbeeld hoe.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]