Wat te doen bij ontevredenheid over outsourcing?

Wat te doen bij ontevredenheid over outsourcing?

01-06-2009NLArtikel
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Outsourcingleveranciers voldoen geregeld niet aan alle verwachtingen. Het optimisme bij het tekenen van het contract maakt daardoor al snel plaats voor teleurstelling. De verwachtingen in een sourcingrelatie worden gevormd door de vraag en waarde die de invulling van deze vraag heeft. Maar wat te doen bij ontevredenheid over outsourcing? Hoe zorg je dat de relatie met de leverancier goed is? Hoe sluit je verwachtingen op elkaar aan?
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]