Nooit meer gokken: Het meten, analyseren en verbeteren van online klantervaring

Nooit meer gokken: Het meten, analyseren en verbeteren van online klantervaring

23-11-2009ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Bedrijven werken altijd hard aan het leveren van een excellente klantervaring. Zo ook de frontrunners in online dienstverlening, maar de technologie die zij nodig hebben om online klantervaring te meten worden maar met mate ontwikkeld en bevatten vaak fouten. Gelukkig is er nu een nieuwe manier om de klantervaring te meten en begrijpen. Deze whitepaper helpt business en IT managers te leren begrijpen hoe browser tools kunnen helpen met het documenteren van klantervaring, om de managers zodoende helpen om pro-actief de omzet te verhogen, risico's te vermijden en uiteindelijk de klantervaring te verbeteren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]