Het ontwikkelen van een cultuur van Continue Serviceverbetering in uw organisatie

23-09-2010ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Als een van de toonaangevende aanbieders van ITSM best practice opleidingen, consultancy en geïntegreerde ITSM- en servicedesk oplossingen, doet Marval ook zelf wat ze anderen adviseert. Een sleutelelement hierbij is haar benadering van continue serviceverbetering (CSI). Iedereen binnen de organisatie draagt actief bij aan de continue verbetering van alle aspecten van het bedrijf, haar producten en diensten. Deze whitepaper beschrijft de belangrijkste redenen voor het implementeren van een CSI-cultuur en geeft waardevolle tips voor de introductie ervan.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]