De juiste ITSM Tool voor het bieden van Operational Excellence en First Class service aan uw klanten

23-09-2010ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De aankoop of upgrade van IT Service Management (ITSM) en Service Desk software is een strategische beslissing waarvoor u niet over één nacht ijs moet gaan. Voordat u een dergelijke beslissing neemt, moet u eerst helder uw huidige en toekomstige service- en supportbehoeften in kaart brengen. De juiste keuze van zowel tool als leverancier is van essentieel belang om een eersteklas service te kunnen bieden. Maak in deze whitepaper kennis met de ITSM Tool die in uw service- en supportbehoeften kan voorzien.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]