Laat CRM werken zoals uw Salesteam werkt, en niet andersom

17-03-2011ENWhitepaper
De uitdagende economische omgeving dwingt de Sales medewerkers om nog vindingrijker en creatiever te zijn in het genereren van leads, de interesses van de potentiële klant in kaart te brengen en deals te closen. Ontdek in deze whitepaper hoe de Mobile & Social CRM oplossingen van Oracle de nieuwste Web 2.0 technologieën kunnen ondersteunen en zodoende het Salesteam kunnen helpen met het identificeren van gekwalificeerde leads, het ontwikkelen van effectieve Sales campagnes en meer deals oplevert door een verbeterde samenwerking met de collega’s.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]