Waarom staat CRM software bovenaan de investeringsagenda in de Retail sector?

17-03-2011ENWhitepaper
In de afgelopen jaren heeft de Retail sector een enorme hoeveelheid data verzameld omtrent het aankoopgedrag van consument. Echter ontwikkelen retailers nu pas gerichte en effectieve strategieën, op basis van deze informatie, om de koopervaringen van hun klanten te beïnvloeden en de klant centraal te stellen. Lees in deze whitepaper waarom de implementatie van CRM software bovenaan de investeringsagenda staat van vele retailers en essentieel is bij het opbouwen van langdurige klantrelaties.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]