Omstandigheden & Klanten zijn veranderd - Heeft uw Loyaliteitsprogramma gelijke tred gehouden?

17-03-2011ENWhitepaper
Het herkennen, erkennen en belonen van klanten in real-time, de integratie van partners, en het gebruik van sociale media en netwerken om de loyaliteit van klanten te verhogen gaat allemaal niet vanzelf en voor veel bedrijven kan dat ook omdat de technologieën om dat te ondersteunen ontbreekt. Voor een goed functionerend Loyaliteitsprogramma is het essentieel voor een bedrijf om een compleet beeld van het gedrag van klanten te hebben om zo uitstekend analytisch inzicht te kunnen verwerven en daarnaar te kunnen handelen. Lees in deze whitepaper alles over een specifieke CRM oplossing die Loyaliteitsprogramma’s ondersteund en doe gelijk uw voordeel met 10 Tips & Technieken die u helpen uw lopende loyaliteitsprogramma's (verder) te ontwikkelen.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]