Service Catalog: de sleutel voor het afstemmen van diensten aan uw eindgebruikers

Service Catalog: de sleutel voor het afstemmen van diensten aan uw eindgebruikers

29-03-2012ENWhitepaper
Een service catalog volgens het ITILv3 principe, kan vergeleken worden met een webwinkel voor IT en zakelijke diensten, welke eindgebruikers kunnen gebruiken voor snelle toegang tot bedrijfsinformatie.

Deze whitepaper laat zien hoe diensten voor IT, HR of Facility Management via een dergelijk webportaal beschikbaar worden gesteld voor een eindgebruiker en welk effect dit heeft op de organisatie en haar klanten: kostenbesparing, klantenverbetering en een betere kwaliteit van dienstverlening van IT.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]