6 voordelen van een Cloud-based IT helpdesk voor MKB organisaties

6 voordelen van een Cloud-based IT helpdesk voor MKB organisaties

15-03-2011ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Kleine en middelgrote bedrijven (MKB+) hoeven tegenwoordig geen inefficiënte en gelimiteerde servicedesk oplossingen meer te gebruiken. De Cloud-based helpdesks van vandaag de dag hebben dezelfde functionaliteiten als on-premise oplossingen, zonder dat hier grote investeringen of een lange implementatieperiode tegenover staan. Ontdek in deze whitepaper hoe uw organisatie kan overstappen op een Cloud-based helpdesk en welke voordelen deze migratie kan realiseren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]