Cloud-based Service Management: belangrijkste overwegingen voor implementatie SaaS

Cloud-based Service Management: belangrijkste overwegingen voor implementatie SaaS

15-03-2011ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Helpdesk software as a service is aantrekkelijk voor vele IT afdelingen. Het biedt dezelfde voordelen als de traditionele IT helpdesk oplossingen, aangevuld met het verminderen van uw kapitaalkosten, een snellere implementatie en het eenvoudiger leveren van upgrades. Maar voordat u overstapt op een SaaS-model, is het belangrijk om te begrijpen hoe deze aanpak tegemoetkomt aan uw eisen. Deze whitepaper beschrijft een aantal overwegingen voor het implementeren van IT Service Management software in-house of as a service.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]