Waarom traditionele CRM Self-Service faalt en hoe u het goed kan doen

Waarom traditionele CRM Self-Service faalt en hoe u het goed kan doen

17-03-2011ENWhitepaper
De CRM Self-Service markt bestaat nog niet heel lang, maar heeft zich in die tijd al snel ontwikkeld. Hoewel veel organisaties niet tevreden zijn over de bekwaamheid van de meeste systemen, voldoen de self-service mogelijkheden van de huidige CRM systemen eindelijk aan de verwachtingen van de gebruiker. Dit resulteert in aanzienlijke besparingen voor uw onderneming en een meer bevredigende gebruikersinteractie. Deze whitepaper geeft weer waarom u deze kans moet pakken voordat uw concurrenten dat doen en uw klanten binnenkort hun klanten zijn.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]