Combinatie van CRM en Web 2.0 realiseert betere bedrijfsresultaten

Combinatie van CRM en Web 2.0 realiseert betere bedrijfsresultaten

17-03-2011ENWhitepaper
Web 2.0 applicaties als Facebook en Twitter hebben de manier van communiceren en gedrag van de mensen binnen de persoonlijke sociale netwerken sterk veranderd. Sales medewerkers hebben vergelijkbare applicaties nodig, welke werken zoals zij doen, om de samenwerking binnen interne sociale netwerken in de organisatie te faciliteren en de Sales effectiviteit te kunnen vergroten. Deze whitepaper beschrijft de grootste uitdagingen voor Sales afdeling en de nieuwste sociale toepassingen die de traditionele CRM oplossing completeren en er voor zorgen dat er meer deals kunnen worden gesloten.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]