Voordelen van een ITIL helpdesk in de Cloud

Voordelen van een ITIL helpdesk in de Cloud

06-04-2011ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
MKB organisaties en IT afdelingen binnen grotere organisaties ontbreekt het vaak aan de middelen om de helpdesk best practices te kunnen leveren die hun eindgebruikers eisen. Vaak worstelt u, als Service Manager, met de investering en tijd die het kost om uw helpdesk applicaties te upgraden, terwijl u weet dat dit op langere termijn kan resulteren in lagere beheerkosten. Deze Cloud-based SaaS oplossing levert u eenvoudig te gebruiken en krachtige helpdesk-, selfservice- en incident management tools gebaseerd op ITIL best practices, waarmee u een lagere TCO kan behalen.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]