Computer Telefoon Integratie (CTI): wat is het en wat brengt het?

Computer Telefoon Integratie (CTI): wat is het en wat brengt het?

06-05-2011NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Deze whitepaper gaat in op de techniek en de voordelen die ondernemingen kunnen realiseren door het inzetten van software voor Computer Telefoon Integratie (CTI). CTI toepassingen bewerkstelligen de koppeling van de bedrijfstelefonie omgeving enerzijds en de klantendatabase, CRM- of ERP omgeving anderzijds. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om telefoongesprekken opzetten vanaf de PC en klantherkenning bij binnenkomende telefoongesprekken. Ook de presentatie van aanwezigheid of beschikbaarheid en analyse van telefonische bereikbaarheid zijn moderne functies van CTI. Lees in deze informatieve whitepaper alles over de mogelijkheden rondom CTI.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]