De voordelen van CTI implementatie voor een financiële dienstverlener

De voordelen van CTI implementatie voor een financiële dienstverlener

27-05-2011NLBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In een kantooromgeving met meer dan 25 medewerkers is het erg lastig om zonder enige vorm van registratie bij te houden wie wel of juist niet aanwezig is. Een telefoniste zal in deze situatie telefoongesprekken proberen door te verbinden naar collega’s die niet aanwezig zijn. Gevolg daarvan is dat klanten onnodig lang moeten wachten om uiteindelijk toch weer door de telefoniste of een andere collega beantwoord te worden met het bericht dat de desbetreffende persoon niet aanwezig is. Hoe combineer je de aan- en afwezigheidregistratie met de telefonieomgeving waarbij, via de PC van de telefoniste, inzicht wordt verschaft in de aan- en afwezigheid van de medewerkers? In deze whitepaper case is te lezen hoe de implementatie van Computer Telefonie Integratie (CTI) software hierbij de oplossing kan bieden.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]