Klantcasus: eenvoudige en doeltreffende integratie tussen IBM Systeem en telefooncentrales

Klantcasus: eenvoudige en doeltreffende integratie tussen IBM Systeem en telefooncentrales

27-05-2011NLBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
De uitdaging in deze klantencasus bestaat uit het optimaliseren van de telefonische dienstverlening aan klanten. Dit dient te worden gerealiseerd door kortere doorlooptijden van gesprekken, het beter te woord kunnen staan van de klant en het direct intern doorverbinden met de juiste contactpersoon. Grootste struikelblok is de aard van de IBM System I-omgeving: geen enkele software is in staat een eenvoudige en doeltreffende integratie tussen deze software en het telefoonsysteem te maken. Of toch wel? Lees in deze whitepaper over de voordelen die een Computer Telefonie Integratie software kan bieden bij het optimaliseren van je telefonische serviceverlening.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]