Presenteer uw service-aanbod overzichtelijk met de PDC

Presenteer uw service-aanbod overzichtelijk met de PDC

26-08-2011NLWhitepaper
Bellen voor een aanvraag of per e-mail een melding maken is al lang niet meer de meest efficiënte manier van communiceren. Ontwikkelingen als Employee Self Service concepten en Het Nieuwe Werken vragen om efficiënte hulpmiddelen die aansluiten op moderne processen. Centrale toegang tot informatie en de mogelijkheid om snel aanvragen of meldingen in te dienen, zijn de uitgangspunten bij een Self Service concept. Dit wordt gerealiseerd door een geavanceerde Producten en Diensten Catalogus (PDC). Door gebruik te maken van beschikbare gegevens wordt de communicatie vereenvoudigd. Met alle voordelen voor u, en voor uw klant.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]