Klantwaarde herdefiniëren: Strategieën voor het social web

Klantwaarde herdefiniëren: Strategieën voor het social web

04-01-2013ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Consumenten communiceren met bedrijven op een manier die nog geen vijf jaar geleden onvoorstelbaar was. Allerlei verschillende communicatiekanalen worden ingezet om bijvoorbeeld online communities op te bouwen. Deze ontwikkelingen bieden een gigantische hoeveelheid informatie over klanten die, wanneer het goed gemonitord wordt en er juist op kan worden geacteerd, enorme potentie heeft. De klant moet centraal komen staan bij bedrijven en klantwaarde wordt opnieuw gedefinieerd.
Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]