Tips voor het selecteren van de beste Helpdesk software

Tips voor het selecteren van de beste Helpdesk software

21-11-2011ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Bent u op zoek naar nieuwe Helpdesk software? Deze whitepaper geeft enkele handige tips die u helpen het selectieproces te structureren.

Vergeet niet dat de software slechts een deel is van een succesvolle Helpdesk. Er zal ook nagedacht moeten worden over het personeel en de Helpdesk Management processen voor zowel IT gerelateerde zaken als algemene zaken. Deze overkoepelende aanpak zal u in staat stellen om elke gebied individueel te bedienen en het meeste uit uw systeem te halen. Aan bod in deze whitepaper komen zaken als:

  • Begin bij het begin en omschrijf wat de organisatie nodig heeft, nu en in de toekomst
  • Welke ‘core features’ moet er in de nieuwe Helpdesk software zitten?
  • De selectie en de aanschaf van de Helpdesk software
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]