Hoe creëer ik een organisatie waarin de klant centraal staat?

Hoe creëer ik een organisatie waarin de klant centraal staat?

04-01-2013ENBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Tegenwoordig wisselen klanten steeds meer informatie uit over hun goede en slechte ervaringen met bedrijven dan ooit tevoren. Voor deze bedrijven is dit een grote stimulans om nog harder te werken en ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn, zowel voor, gedurende als na de aankoop. Dit Harvard Business Review rapport laat u aan de hand van een aantal innovatieve ideeën en doordachte werkwijzen zien hoe organisaties te werk zijn gegaan om hun klanten centraal te stellen, welke stappen hiervoor nodig zijn, welke uitdagingen zijn overwonnen en welke resultaten zijn behaald.
Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]