Smart Business: Bedrijfscommunicatie klantgericht organiseren

Smart Business: Bedrijfscommunicatie klantgericht organiseren

03-01-2012NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Mensen worden mobieler en veeleisender op het gebied van communicatie met organisaties. Klanten willen direct contact met de juiste persoon. De mogelijkheid om met klanten en met collega’s te communiceren, ongeacht de locatie, is hierbij essentieel. Maar natuurlijk is het zaak om communicatiekosten te beheersen, en het beheer overzichtelijk te houden. Dit vraagt om een betrouwbare infrastructuur, waarbij vaste en mobiele telefonie naadloos op elkaar aansluiten.

Lees in deze whitepaper over de voordelen van het integreren van spraak, data, vaste en mobiele netwerken op één geïntegreerde infrastructuur. Voordelen voor u en uw klanten.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]