Transformeer uw Service Management processen door gebruik te maken van Social IT

Transformeer uw Service Management processen door gebruik te maken van Social IT

25-01-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Sociale netwerken veranderen en verbreden het speelveld waarin meerdere stemmen worden gehoord en ideeën met elkaar worden gedeeld. Sterker nog, het suggereert innovatief denken, superieure interne communicatie en het accelereren van globale connectiviteit. De sociale Enterprise heeft niet langer een negatieve betekenis, vaak gezien als in-productief en niet professioneel. Bedrijven beginnen nu in te zien dat dit medium aanmoedigt tot communicatie en leidt tot verhoogde productiviteit en verbeterde connectiviteit.

Social Media is al een populaire tool bij Marketing- en Supportorganisaties. Deze whitepaper onderzoekt hoe IT ook Social Media als hefboom in kan zetten om relaties op te bouwen met gebruikers door middel van betere dienstverlening en samenwerking.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]